Zapoznaj się ze szczegółowymi informacjami na temat Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów
Sprawdź:
- dane kontaktowe biura
- dane kontaktowe rzecznika
- dane kontaktowe pracowników
- jakie sprawy załatwisz w biurze
Poradę konsumencką możesz uzyskać, kontaktując się:
- z Biurem Powiatowego Rzecznika Konsumentów osobiście, telefonicznie lub mailowo
- pod numerami Infolinii Konsumenckiej 801 440 220 oraz 22 29 08 916 (opłata wg taryfy operatora) dostępnymi od poniedziałku do piątku w godzinach: 8:00 - 18:00
- mailowo: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- z podmiotami wskazanymi na stronie UOKiK
Biuro Powiatowego Rzecznika Konsumentów
Lokalizacja: 32-300 Olkusz, ul. Mickiewicza 2, (poziom -I), pokój: 014
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
tel.: 32 647 87 76
Swoją sprawę załatwisz:
poniedziałek: 7:00 - 17:00
wtorek - czwartek: 7:00 – 15:00
piątek: dzień wewnętrzny, w którym biuro nie obsługuje konsumentów
Powiatowy Rzecznik Konsumentów
Jolanta Banyś
tel.: 32 647 87 76
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Szczegółowy zakres działania Biura Powiatowego Rzecznika Konsumentów
- Do zadań Powiatowego Rzecznika Konsumentów w szczególności należy zapewnienie bezpłatnego poradnictwa konsumenckiego i informacji prawnej w zakresie ochrony interesów konsumentów oraz udzielanie pomocy konsumentom w ich sporach z przedsiębiorcami.
- Z pomocy Rzecznika mogą korzystać osoby fizyczne, które zawierają umowę (np. sprzedaży, wykonania usługi ) z przedsiębiorcą, w celu bezpośrednio niezwiązanym z ich działalnością gospodarczą lub zawodową.